Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

7c ♥


Inlägget skrevs : 2010-02-18
Klockan : 17:11:26
Vad har man gjort idag då? Jo, jag har varit i skolan som vanligt. En skön torsdag har det varit. :) Började med att vi åkte skridskor på idrotten. Dom sista 20 min åkte vi pulka, askul :') Sen skulle jag hoppa från en stor snöhög, och då märkte jag att när jag kom ner så hade jag hoppat på en isbit eller nåt, så min rumpa fick väldigt ont då kan jag säga :') Hahah! Men de var väldigt kul iaf. :) Sen rullade dagen på helt okej. Linn, Charlotta, Elvira & Emma skulle busa med mig, så dom tog mina nycklar och mobil vid matbordet, och såklart så märkte inte jag det... Men lite senare så gjorde jag det och jag fick verkligen panik då! Man får ju de.. Speciellt när mobilen är borta. ;o Usch va jobbigt de är! Haha. Jag fick inte tillbaka den förens typ efter 20 min eller nåt.. Riktigt taskiga var dom! :') Biologin var också rolig... Och bilden.. Lite! Carlberg älskar mig på biologin :') Han dansade åt mig för att jag typ alltid hade rätt på alla insekter.. Vad dom hette oså. Som sagt, he loves me :) Lektionen efter håltimman som då är svenska, var sjukt rolig idag! Vi hade bara ett litet läxförhör, annars jobbade vi ingenting. Vi bara pratade.. Som typ ett klassråd fast mycket roligare. :) Dock så var det lite jobbiga & dåliga saker som vi pratade om, men det ordnar sig med det! Sen började vi planera om för olika tävlingar som är i vår på min skola. Man ska klä ut sig, tävla i olika saker och en massa.. Sjukt kul! Vi är astaggade :D WE ARE THE BEST, AND WE ARE THE WINNERS! Jag älskar er! ♥

Kände bara för att skriva om nästan hela min dag, hihi. Den har varit väldigt bra! :)
Men hemma nu då och jag gör ingenting. Sitter och latar mig. Kan faktiskt vara rätt skönt ibland!
Men nu ska jag sluta skriva för stunden. Vi hörs senare. :)

Kommentarer
Postat av: Majah

Svar: oki nice :) jadå de funkar ;)

2010-02-18 @ 17:23:10
URL: http://majahxx.blogg.se/
Postat av: Maria [Fotoblogg]

sv: Så lite så ;)



Hoppas du får en trevlig kväll

2010-02-18 @ 17:45:46
URL: http://mariaholgersson.blogg.se/
Postat av: Majah

Svar: thih inte mkt ska snart åka och handla nått att äta (y) Själv då ?

2010-02-18 @ 18:31:51
URL: http://majahxx.blogg.se/
Postat av: sandra

åh vad härligt att höra! :)

2010-02-19 @ 12:19:59
URL: http://yessandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0