Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Alltid trevligt med lite nya kläder!


Inlägget skrevs : 2010-02-08
Klockan : 21:19:29
Nu har jag äntligen kommit hem! Har ju inte bara varit i Örebro och shoppat idag, utan jag har också varit på min träning och sen hemma hos några och ätit lite mat. :) Sen har jag också varit hemma hos Carlis ;d Var myspysigt! Så jag har varit borta från 14 tills nu.. Man känner av det, haha! Tröttheten börjar komma... Ska nog snart hoppa i säng faktiskt tror jag. Men först måste jag duscha... Eller så gör jag det imorgon bitti? Vi får se. ;)

Jag shoppade ivarjefall;
Ljusa jeanstights från bikbok 199 kr
Gråa mjukisbyxor från bikbok 199 kr
vit & svart randig tröja från bikbok 149 kr
svart tjockiströja från bikbok 199 kr
lång skjorta från h&m 199 kr
spets trosor från lindex 39 kr
tofsar från bikbok 19 kr


Väldigt nöjd! :) Men nu ska jag nog snart stänga av datorn och hoppa i säng som sagt.
Vi hörs imorgon, puss ha det bra! G O D N A T T

Kommentarer
Postat av: jj'

najjs :D jag är as taggad på att shoppa men orkar inte åka in :( :D

2010-02-09 @ 09:20:37
URL: http://jjosefinejohnsson.blogg.se/
Postat av: emmalindell.'

sv; ja, haha nån måste ju! ;)<3

2010-02-09 @ 16:41:06
URL: http://emmaliindell.blogg.se/
Postat av: Julia

Hejsan!

Var gärna med i min tävling och vinn ett hemligt paket. Tävlingen ligger ngr inlägg ner på min blogg.

Annars får du ha en fortsatt bra dag!

kramar J

2010-02-09 @ 17:06:01
URL: http://juliape.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0