Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Carrut står för bild idag. :)


Inlägget skrevs : 2010-02-09
Klockan : 17:12:12

Idag är det denna bruttas födelsedag! Hon fyller faktiskt hela 16 år!
Lilla bruden börjar bli stor ;) Haha, hihi!
Men vi säger ETT STORT GRATTIS! Hoppas att du har haft en riktigt bra dag & har det hela dagen ut. :)

Och sen fyller faktiskt en som heter Jonathan år också.
Ni som nu läser min blogg tror inte jag vet vem han är...
Inte så många utav er i alla fall. Men aja, det spelar ingen roll!
Han skulle i alla fall ha fyllt 17 år idag. Så vi säger ett stort grattis till han med!
Du vet att jag tänker på dig, du vet att du finns inne hos mig. Då, nu & föralltid.



Min dag nudå. :)

En rätt så lugn & skön skoldag faktiskt. På lunchen så gick jag med Elvira, Emma & Linn upp till 47:an och käkade lite pizza. Var äcklig mat i skolan, så då passade vi på. ;) Var riktigt gott faktiskt! Känns som att det var jätte länge sen jag åt pizza, fast jag tror att det inte var de..? Haha, jag vet inte! Men vi hade idrott sen direkt efteråt, så då sprang man bort hela pizzan sån tur va. (y' ;) Haha. Idrotten var rolig! Spelade fotboll hela tiden oså. :) JAG GJORDE 1 MÅL ! Är man bäst or what liksom? :D Haha, kul var det helt enkelt!

Nu är man hemma. Sitter här och pluggar lite spanska. Ingen aning om vad som händer sen... Bara vara hemma tror jag. Kan vara rätt skönt de med ibland. Jag skriver mer senare skulle jag tro! Vi hörs då. :)

Kommentarer
Postat av: isabell

tack detsamma :)

2010-02-09 @ 17:24:12
URL: http://miniizza.blogg.se/
Postat av: isabell

med mej äre toppen, med dej då :)?

2010-02-09 @ 17:29:51
URL: http://miniizza.blogg.se/
Postat av: jj'

SV; ja eller hur men vill in men jag orkar inte ;o jag vet inte riktigt hur jag ska göra detta ;o

2010-02-09 @ 19:07:46
URL: http://jjosefinejohnsson.blogg.se/
Postat av: caroline '

bättre sent än aldrig att jag säger tack. :D

jag hade en underbar dag. :) <3

2010-02-12 @ 22:17:14
URL: http://ensomcaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0