Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Dags för träning igen efter 2 veckor.


Inlägget skrevs : 2010-02-10
Klockan : 17:14:25
Skolan idag då. Rätt så skön & rolig/bra skoldag faktiskt. :) På olwéus så gick vi ut och gick. Hade inget att göra typ, så då sa Staffan (våran klf) att vi kunde gå ut och gå ett tag. Vart massor med snökastande och folk som hamnade i snön. ;p Jag puttade Maja! MOHAHAHA :D Hon lyckades aldrig att få ner mig :D Är man bäst så är man, så är det ju bara! Fick sluta 30 min tidigare på a-tiden (kör), så de var ju ett plus! Hihih!
Stack hem, kom hem vid 15:30 ungefär. Har setat här i soffan ända sen jag kom hem. Pluggat, tittat på tv, lyssnat på musik och så. :) Strax ska jag gå & packa för att åka iväg och träna! Ska bli väldigt roligt och skönt, för har inte gjort det på 2 veckor nu pga förkylning oså. ;( Så äntligen säger jag!

Vi hörs när jag kommer hem. Puss, hejsvejs!

Kommentarer
Postat av: Josse

haha,okej =D

2010-02-10 @ 17:26:25
URL: http://josefinesoderberg.blogg.se/
Postat av: isabell

okej, kul =D

2010-02-10 @ 17:35:49
URL: http://miniizza.blogg.se/
Postat av: JULIA - i am happpyjjeans

sv ; njae, det är bara massa skit just nu.



vad händer ikväll? :)

2010-02-10 @ 18:25:45
URL: http://strumpsuck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0