Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Fullt upp idag!


Inlägget skrevs : 2010-02-13
Klockan : 19:00:03
Har varit lite dålig på att uppdatera idag,
men har gjort mycket saker med min pappa!
Här kommer dagen. :)


Idag har jag varit i Örebro på ikea med pappa. Vi har inhandlat lite saker till lägenheten, det som behövdes oså. :) Var riktigt roligt faktiskt! Länge sen jag var tillsammans med min kära pappa. Vi åkte strax efter 10 och kom hem vid 14-15 nångång. Så det blev en lång dag, men som sagt väldigt rolig & trevlig! Till mitt rum så fick jag med mig hem 3 kuddar, en lampa till fönstret och en till taket och sen en rullgardin. Vi skulle ha köpt en spegel till mig, men vi hittade ingen bra, så det blev ingen. Men pappa ska kolla runt lite mer på de, för jag måste ju ha en i mitt rum! Tjejer klarar sig inte utan spegel ju. ;)
Jag har pluggat väldigt mycket idag också. Har SO (samhällskunskaps) prov på onsdag, så det är de jag pluggar till. Är väldigt mycket och rätt så jobbigt tycker jag, men jag vill helst få mot VG, så jag tänker köra hårt!

Nu ska jag strax äta hemgjord pizza med pappa & bror. Hihi, smarrigt! :) Sen blir det att titta på Melodifestivalen andra deltävlingen som ikväll är i Sandviken. Får vi se hur det går! Kanske skriver nåt mer sen, annars så hörs vi imorgon. Puss på er!

Kommentarer
Postat av: MALIN

naw, det låter på dig som om du är kär :D well, lycka till!

2010-02-13 @ 19:07:12
URL: http://malinkirstinepalm.blogg.se/
Postat av: MyzaaN - Princess Pink

haha okejs coolt ;)

2010-02-13 @ 19:36:32
URL: http://myzaans.blogg.se/
Postat av: → YOULIA

sv ; okej, låter bra !

jag borde också plugga, men pallar inte. ;)



jag lyssnar på musik och lite istället. :D

kikar du på melodifestivalen? ;)

2010-02-13 @ 20:15:36
URL: http://strumpsuck.blogg.se/
Postat av: → YOULIA

sv ; okej, låter bra !

jag borde också plugga, men pallar inte. ;)



jag lyssnar på musik och lite istället. :D

kikar du på melodifestivalen? ;)

2010-02-13 @ 20:15:39
URL: http://strumpsuck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0