Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Godmorgon!


Inlägget skrevs : 2010-02-14
Klockan : 10:43:00
Godmorgon alla söta barn! Haha :') Gick upp vid 10 typ. Min dator har inget internet, så jag får sitta vid pappas. Det är ju trådlöst, och då måste det finnas nån i närheten som har en uppkoppling. Pappa har inte de än, men ska fixa, så jag har fått varit inne på nån annans internet, men nu funkar inte de så då blire pappas dator. (y'
Match idag då mot Hovsta. Jag taggar riktigt rejält! Vi kan ju vinna mot dom. Det är inte svårt! Så nu kör vi :D

Jag har typ haft ont i magen hela natten. Det är jäkla mensvärken. ÅH, DAMP! Fyfan va jag hatar det.
Hoppas det går över någelunda till matchen..
Men nu ska jag äta frukost. :) Vi hörs lite innan matchen sen, puss!

Kommentarer
Postat av: jenipeni

tycker du? :) va glad jag blir!

2010-02-14 @ 10:55:27
URL: http://jenipeni.blogg.se/
Postat av: johanna

svar : verkligen! och desamma!<3

2010-02-14 @ 11:37:01
URL: http://joojo.blogg.se/
Postat av: johanna

2010-02-14 @ 12:36:21
Postat av: johanna

svar : haha, råka skicka en tom kommentar, men jag är allafall 14 år, fyller 15 i sommar :) själv då?<3

2010-02-14 @ 12:36:59
URL: http://joojo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0