Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Hos pappa.


Inlägget skrevs : 2010-02-05
Klockan : 14:21:06
Hejhallå! Sitter just nu hemma hos min pappa. Fast han är inte hemma, så jag är ensam hemma hihi. Är inte så långt ifrån skolan hit, så då tänkte jag att jag kunde ta en sväng förbi eftersom att jag knappt har varit här nånting sen han flyttade. ;o Kommer ju ändå att bli 'ett utav mina' hem sen här framöver!
Kl 17 blire kör. Den börjar idag igen.. Inför våren. :) Ska vara en konsert i Örebro på Risberskaskolan tillsammans med deras kör. Ska bli väldigt roligt! Får se om jag kör nån solo eller duett med någon. :)
Men nu ska jag nog kila hem! Vi hörs senare ikväll, ha det bra!

Kommentarer
Postat av: emmalindell.'

sv; tycker jag med! :)<3

2010-02-05 @ 16:26:53
URL: http://emmaliindell.blogg.se/
Postat av: Felicia

Sv: Tack din med! Älskar bakrunden :)

2010-02-05 @ 16:46:40
URL: http://feliciaochpaula.blogg.se/
Postat av: Anonym

bor inte dina fröeldrar tillsammans? : O

2010-02-06 @ 11:17:26
Postat av: sabina

hallå bodde inte dina föräldrar tsm förut? Då vi snackade mkt och så?

2010-02-07 @ 18:34:44
URL: http://kjellhard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0