Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Klacken tomorrow!


Inlägget skrevs : 2010-02-03
Klockan : 17:12:09
Slutade 15:30 idag då. Ingen a-tid på slutet som vi brukar ha. Blev istället b-tid på a-tiden pga att vi skulle göra nytt a-tidsval idag, så då blev det ingen vanlig a-tid oja haha. Lite smått krångligt oså! ;p Sista 20 min så pallade jag verkligen inte att läsa som vi skulle göra, så jag la mig ner och blundade och somnade :') Väldigt skönt må jag säga! Varken Titti eller Staffan sa till mig så, hihi!
När vi slutade så följde jag med Lisa in på konsum. Hon skulle köpa lite saker oså. :) Sen stack vi hem.
Nu sitter jag här och är helt DÖD. Jag är så jäkla trött! Har träning ikväll, men jag pallar verkligen inte att gå ;o Länge sen jag var så här trött faktiskt! Måste dock plugga till ett prov på fredag också, och imorgon är jag borta hela dagen för ska till Klacken med skolan (7-8, inte 9 men ändå). Ska bli väldigt roligt! :) Även fast det inte finns så jäätte mycket backar :')

Nu ska jag nog sätta igång med fysiken! Ska se till att få mycket bra på detta prov också (y'
Hihi, vi hörs senare! 0768422870, slå en pling om det är nåt :)

Kommentarer
Postat av: emmalindell.'

sv; JA! ;o<3

2010-02-03 @ 19:46:53
URL: http://emmaliindell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0