Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

N A M N S D A G


Inlägget skrevs : 2010-02-16
Klockan : 17:23:28

Lilla jag har faktiskt namnsdag idag,
så jag tycker ni kan ta er tid och skriva grattis faktiskt!
Det förtjänar jag väl? ;$ ;)


Skolan gick bra. Men tisdagar är alltid jobbiga & sega, så det var ju denna med, men gick fortfarande bra med allt oså :') Hih! Nu är jag hemma och gör inte speciellt mycket. Skulle ju egentligen ha åkt och spelat in idag, men blev inte så, för strulade med att ladda/köpa låten på itunes och ja... Vet inte riktigt vad som hände igår när vi skulle försöka, men nåt hände ju, så det går ivarjefall inte nu. :/ Så vi ska troligtvis ta det nästa vecka, för då är det ju också sportlov! :) Så förmodligen då.

Mamma ska köpa med sig semlor påvägen hem, så det sitter jag och väntar på nu. ;$ Hihi, det är ju såå gott! Fast man kan få rätt ont i magen av det, menmen det är bara 1 gång om året man äter det så jaja!
Den som har namnsdag i familjen brukar alltid få bestämma vad man ska äta eller om man ska gå och fika på den dagen. Idag skulle vi egentligen ha gått och fikat, men min bror kan inte och heller inte min pappa, så vi ska ta det nån annan dag. Men fick ett par björnborg trosor imorse i en liten namnsdagspresent. :) Tack mamma & bror! Får sen av pappa. :)

Nu kom mamma precis hem, så nu ska jag sluta för att äta semla och sen plugga till SO prov som jag har imorgon och lite annat.
Hörs sen, pusshej!


Kommentarer
Postat av: B E T T Y - Beroendeframkallande

Grattis ;)

2010-02-16 @ 17:56:08
URL: http://bettyjohansson.blogg.se/
Postat av: B E T T Y - Beroendeframkallande

såå, hur var din dag idag då?:D

2010-02-16 @ 18:21:45
URL: http://bettyjohansson.blogg.se/
Postat av: jenipeni - payback is a bitch

absolut!

2010-02-16 @ 18:46:03
URL: http://jenipeni.blogg.se/
Postat av: B E T T Y - Beroendeframkallande

Hhehe, vattenläcka i skolan så de vart bara 10 min i skolan, sen drog jag och några tjejer hem till en kompis och hade en lite tjejdag;)

2010-02-16 @ 19:07:08
URL: http://bettyjohansson.blogg.se/
Postat av: emmalindell.'

har redan sagt grattis! ;)<3

2010-02-16 @ 19:47:31
URL: http://emmaliindell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0