Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Ser man annorlundare ut?


Inlägget skrevs : 2010-02-07
Klockan : 13:13:57

Bilden som är till vänster är utan mascara.
Bilden som är till höger är med mascara.

Ser man annorlundare ut när man inte har det mot när man har det?
Har grubblat på de där lääänge! Haha nejdå, men jag undrar de liksom :)
I onsdags gick jag HELT utan smink i skolan. Först kände man sig lite si & så, men det var väldigt skönt faktiskt.
Har gått mycket utan mascara nu ett tag också. Som sagt det är väldigt skönt.

Så... SER MAN ANNORLUNDARE UT?

Kommentarer
Postat av: charlotta

Det syns inte så mycket ! :D Fast lite kanske <3

2010-02-07 @ 13:22:13
Postat av: julia fälling

Svar till Charlotta; Hihi okej. :) Jag ser lite på mina ögon på den bilden utan mascara. Liksom dom ser mer ihoptryckta eller vad man ska säga? ;p Haha. Men jag tycker jag passar i båda nu faktiskt! :') <3

2010-02-07 @ 13:24:55
URL: http://jagheterjjulia.blogg.se/
Postat av: caroliine.

sv ; värst va negg du var mot jenny då ;$ haha, men jag håller med, den var urusel :) <3

2010-02-07 @ 14:56:55
URL: http://ensomcaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0