Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Sommar, ge mig sommar nuu.


Inlägget skrevs : 2010-02-24
Klockan : 11:29:07
Nu har jag vaknat. Mamma stängde av internet igår, så jag kunde inte skriva nåt mer! Ja, så är det haha.
Idag kanske jag ska träffa Carl. :) Får se när han vaknar oså, & om jag åker te han eller han te mig. Aja, vi får se helt enkelt. Annars så blire bara att vara hemma. Ta det lugnt.. Ont i min hals mer nu än jag hade förut. Dock så är min snuva bättre & jag nyser inte så mycket heller. Så det är ju bra ivarjefall.

Och jag vill verkligen ha sommar nu.
Jag vill inte ha mer snö nu, jag vill inte se mer snö.
Varför kan det inte bara bli varmt? Typ skit i våren..
Låt sommarn komma nu på engång! Fatta va underbart, oh. ♥

Kommentarer
Postat av: Samanta&Amanda

trevlig trevligt :))), allt bra idag?

2010-02-24 @ 11:52:13
URL: http://oolydiga.blogg.se/
Postat av: Alexandra - VADFANSKAJAGHETA

sv: idag ska jag färga håret ochjobba hihi dudå? <3

2010-02-24 @ 12:30:24
URL: http://vadfanskajagheta.webblogg.se/
Postat av: Anonym

tack desamma :D älskar headern (y) good work

2010-02-24 @ 20:31:40
URL: http://amelaabloom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0