Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Vad jag tyckte om kvällens bidrag!


Inlägget skrevs : 2010-02-27
Klockan : 21:48:58

Sibel: Jag tycker hennes röst är bra, och hennes låt var väl rätt bra också. Trodde inte att hon skulle åka direkt ut faktiskt. Men det gjorde hon iallafall, fast hon var värd en andra chans enligt mig! Den får en 3 utav mig.

Py Bäckman: Ingen bra röst, låten var helt förskräckligt dålig och hela framträdandet. Absolut ett NEJ för mig! Den får en 0 utav mig.

NEO: Hans röst är väldigt bra, & låten var väldigt bra också! Tyckte faktiskt att den skulle ha gått till final, men den gick iallafall till andra chansen, så det var ju bra de. Men väldigt bra framträdande och allt. Den får en 4 utav mig!

Lovestoned: Låten var väldigt tråkig och framträdandet med. Deras röster var det väl inge fel på, men allt annat typ. Den får en 1 utav mig!

Anna Bergendahl: Enligt mig bästa låten i hela melodifestivalen 2010!! Hennes röst är ju helt gudomlig, låten var sjukt bra, framträdandet var fint gjort... Ja, helt perfekt! Hon får absolut en 5 utav mig!

Pernilla Wahlgren: Hennes röst har väl alltid varit bra. Låten var rätt så bra tyckte jag, men jag tycker hon är lite för tantig faktiskt. ;$ Hon börjar ju bli gammal så, haha. Men den får nog en 2 utav mig!

Noll disciplin: Han har en bra röst han som sjöng, men låten sög ju helt sjukt mycket! Varför döpa en låt till "Idiot"? Fattar inte alltså. Den får en 1 utav mig!

Peter Jöback: Har aldrig tyckt om honom och kommer nog aldrig att göra. Hans röst är så dålig tycker jag. Låten var nästan ännu dåligare. Hatar att den gick till final. Men kan vara lite snäll och ge han en 1 bara för att han är han typ!

Det var vad jag tyckte om kvällens bidrag. Vad/Hur tyckte ni? :)


Kommentarer
Postat av: rebecca

Jo det är bra med mig:)

Hur är det med dig?:)

2010-02-27 @ 22:55:36
URL: http://rebeccasliife.blogg.se/
Postat av: Anonym

åh herregud. Ddu har jue ingen smak alls.

2010-02-28 @ 10:50:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0