Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

-20, fyfan!


Inlägget skrevs : 2010-01-06
Klockan : 18:00:05
I ishallen så frös jag & Josse ihjäl... Eller de är bara ordet! Fyfan va kallt det var alltså. ;o Våra tår, vi kände inte av dom längre. I pauserna när vi skulle gå in och värma oss, så satte vi oss på en bänk, tog av oss skorna och tog upp fötterna och blåste på dom o en massa. Det var några som skrattade åt oss ;( Hahah, det var ju för fasen kallt ju! Vi hade kanske inte så jätte bra & varma skor på oss, menmen :') Nora förlorade iaf med 1-2. Dom andra gjorde 2:a målet när det var 1 minut kvar, surt. -.- Men aja, sånt är livet!

Nu är jag hemma, sitter och lyssnar på musik, pratar med några på msn också. Mina fötter var verkligen borta när jag kom hem, men nu är dom här igen hih! Kvällen blir lugn, skola imorn ju. :( Seriöst, jag vill inte, jag orkar verkligen inte. Skolan är det sista jag vill till nu! Skriver nog mer senare ikväll om jag har något att skriva om. Hejdå alla bloggläsare :)

Kommentarer
Postat av: Louise

aaa du får jättegärna prova :D adda min msn :) samma som min mail:):)

2010-01-06 @ 18:13:45
URL: http://laalee.blogg.se/
Postat av: caroline '

tack julia :D

vi hade det jätte mysigt verkligen.

ha en bra kväll :) <3

2010-01-06 @ 18:51:00
URL: http://ensomcaroline.blogg.se/
Postat av: Louise

ja okej jag kan vänta. bara säg till när du kan... [email protected]

2010-01-06 @ 19:05:51
URL: http://laalee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0