Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Äntligen fredag :)


Inlägget skrevs : 2010-01-29
Klockan : 14:30:59
Plugget gick bra oså. Bara fyra lektioner, rätt chill. (y' Dock så hade vi fysik, lite mindre chill. Men gick faktiskt rätt bra idag. Har prov på fredag (alltså nästa), så ska plugga till de nu i helgen/veckan oså. Vill ju få lika bra som jag fick förra gången, hih! (:

Ahapp, har inte så mycket att skriva nu faktiskt. ;p Men vad händer för er ikväll då?
Tror att kanske Carl kommer hit. Beror lite på, lite som har hänt oså, så vi får se! Men jag hoppas på det iaf.
Nu ska jag upp & äta lite mellis, börjar känna mig hungrig. Ha det bra, puss!


Kan bjussa på en bild också. Ser faktiskt ut sådär nu, hihih

Kommentarer
Postat av: rebecca

sv: tack detsamma! :)

2010-01-29 @ 19:16:37
URL: http://rrrebecccaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0