Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Boxning?!


Inlägget skrevs : 2010-01-12
Klockan : 16:30:39
Sjukt dryg skoldag har det varit. -.- Massa jobbiga lektioner! Bara teoretiska typ, sitta och skriva hela jäkla tiden. Usch, det är verkligheten de! Men på idrotten så var det faktiskt väldigt roligt. Vi körde boxning. (y' Kan dock säga att det var sjuuukt jobbigt! Det skulle vara fullfart hela tiden, inte bara med boxningen & slagen, utan springning och tempo. Man var död efteråt kan jag säga. Men tror att det var bra.. För mig, haha för jag har ätit så mycket onyttigt denna helg. ;o Men man vart fortfarande jäkligt trött! Jag vet faktiskt inte om jag vill börja på boxning? Det är ju as roligt och man får grymt bra träning. Det vore faktiskt nåt tror jag.. Vi får väl se. :)

Vet ni? Jag börjar att bli sjuk tror jag. :( Inte alls roligt! Började i förrgår typ. När jag tränade igår så fick jag as ont i öronen och i halsen. Det gjorde verkligen skit ont! Och idag så mår jag inte speciellt bättre. Det är bättre med öronen, men halsen är typ samma & min snuva. Jag hoppas över allt att jag inte blir sjuk, men ja. Ska hålla mig varm!

Nu ska jag kolla vidare på One Tree Hill eller vad det blir! Vi hörs sen, hejdåhej. :)

Kommentarer
Postat av: emmalindell.'

sv; haha, så jobbigt var det inte tyckte jag inte..

gillade ju tempot vi körde, så ska vi göra på innebandyn! :)<3

2010-01-12 @ 19:00:11
URL: http://emmaliindell.blogg.se/
Postat av: emmalindell.'

sv; haha, nej det hörde jag inte. (a) men jag körde ju ändå på, kom ju liksom fööööörst. ;)

haha, men tror nog inte den blev så jobbig eftersom den var så rolig också. :)<3

2010-01-12 @ 20:12:09
URL: http://emmaliindell.blogg.se/
Postat av: ESSEM, Selena

Skulle vara kul om du ville rösta på mig här--> http://melinaoalicia.blogg.se/2010/january/rosta-pa-veckans-blogg-nu-1.html#comment



Tack på förhand =)

2010-01-12 @ 22:42:52
URL: http://essems.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0