Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Rubrik


Inlägget skrevs : 2010-01-05
Klockan : 21:05:40
Fick just reda på att Carls mobil har gått sönder, det är därför han inte har svarat på mina sms. Haha, åh ;( Menmen! Skulle egentligen ha åkt in till Örebro, till honom imorgon, men så blir det inte, för han skulle bort. Han visste liksom inte det, men ja. ;( Så vi ska ta det på fredag istället, tror jag i alla fall. :) Det här blir sista inlägget för ikväll, för nu ska jag upp till tvn och titta film med mamma, pappa & bror! Vi hörs imorgon. Ha det så bra, hejdåhej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0