Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Chocktillstånd or what ;)


Inlägget skrevs : 2010-01-31
Klockan : 17:28:58
Nyss kommit hem från Kumla. 0-3 slutade matchen. Förra helgen när vi spelade mot dom hemma, så blev det 0-7 och det var bara 1 vecka sen! Förstår ni vad det betyder? SJUKT BRA :D Liksom 4 mindre mål släppte vi in. Dock så gjorde inte vi nåt mål, men vi hade mycket skott på mål och många bra också! Dom var verkligen i chocktillstånd alltså, haha. Det var så kul att se! Dom hade ju inte förväntat sig att vi skulle ta en sån här revansch (stavning?), och vara såhär bra som vi var! Vi höll deras 0 i både första & andra period. Dom sista 7 min i tredje så fick dom in sina 3 mål, som var väldigt synd. :/ Men det var tur mål och ett utav dom kunde varken vi eller våran målvakt rädda. Men jäkligt kul att se hur dom reagerade och allt iaf, HAHA! :D

Nu är jag hemma. Sitter här och lyssnar på musik oså, tar det lugnt! Lilla Carlis ska man träffa ikväll då. Blir nog inte så jätte länge, eftersom hon redan är halv sex och nu är han på träning. Sen ska han duscha, hem och sen ta bussen in hit... Tror iaf vi sa att han skulle komma till mig? (a) Haha, jag pallar inte åka in till han, så han har inge val. ;) Men kul blire att träffas ett tag iaf, hihih!
Ha det bra allesammans, vi höres!

Kommentarer
Postat av: caroline '

sv ; åh, julia. det värmer jättemycket när du säger så. :) dock ska jag nog inte bara satsa på att fotografera, utan jag ska nog bara ha det som en hobby. vill inte tröttna på det lixom :) <3

2010-01-31 @ 17:47:13
URL: http://ensomcaroline.blogg.se/
Postat av: emmalindell.'

sv; hihihih, ja lätt! ;o<3

2010-01-31 @ 18:09:05
URL: http://emmaliindell.blogg.se/
Postat av: emmalindell.'

sv; haha, ah tror nog också att det blir mörkbrun. ;)<3

2010-02-01 @ 14:43:23
URL: http://emmaliindell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0