Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Godförmiddag!


Inlägget skrevs : 2010-01-04
Klockan : 12:11:14
Hallå på er! :)
Gick upp vid 10 idag. Väldigt dryg morgon måste jag säga... Den kändes så konstig, inte vet jag varför heller? Men har i alla fall käkat lite frukost, sitter i morgonrock vid datorn nu. Lyssnar på musik, håller på att ladda ner photoshop i 30 dagar. Har velat haft de väldigt länge nu, men inte vetat hur man gjorde, men nu funkar det. (y' Kl 14:40 sen idag ska jag slinga mig. Ljus/gyllenbruna slingor, ska bli riktigt najjs! Nu ska jag se om nedladdningen är klar, men skulle inte tro det. ;) Vi hörs senare!

Kommentarer
Postat av: louise christensen

haha njaeee gilalr itne snö jag blir bara sjuk detta e 3e ggn jag e sjuk sen december började:(

2010-01-04 @ 12:46:34
URL: http://laalee.blogg.se/
Postat av: HANNAH

sv: tack så mkt! :) din med!

2010-01-04 @ 12:50:27
URL: http://hannaforevarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0