Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Helgen slut.


Inlägget skrevs : 2010-01-24
Klockan : 18:02:48
Nu har jag suttit & kollat på två beck filmer från halv tre tills nu. Så nu känner jag mig rätt trött kan jag säga! Man blir ju de när man kollar på film. Speciellt om man kanske inte bara kollar på en. ;) Men det var rätt skönt att få slappna av med en (dock två) filmer. Tyst i mitt rum, helt ensam... Kan vara skönt de med ibland. :)

Nu är helgen slut och imorgon är det dags att börja plugga igen. Verkligheten är tillbaka! Tror inte att jag har nåt prov denna vecka. Nästa vecka har jag ett i fysik, men de fick jag ju MVG i förra gången, så de borde ju gå bra nu med. ;) Men det är ju olika kapitel & olika saker, så det är ju inte alls säkert egentligen. Men får väl hoppas, haha!
Ibland är det skönt att komma till skolan, men ibland inte. Jag tror att det beror på lite vilket humör man är på. Nu går ju jag i 7:an, alltså första året på högstadiet och då är det väl alltid lite extra roligt att gå till skolan. Men man "tröttnar" ju efter ett tag eller vad man ska säga. Man trodde ju det var så himla coolt typ, men det är ju inte de haha. Det är ju en helt vanlig skola, bara att man kommer upp i ett högre stadie typ. :)

Vad tycker ni... Ska jag ha en frågestund här på bloggen? Var rätt så länge sen jag hade det, så jag har faktiskt funderat på de. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0