Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Hemma!


Inlägget skrevs : 2010-01-02
Klockan : 20:35:58
Hej allihopa. Nu har jag varit borta i 4 dagar, men nu är jag hemma och tillbaka igen!
Har haft det riktigt härligt uppe i Sälen. Var ju inte så taggad i början att åka, men sen när man väl kom upp dit så vart det jätte trevligt och roligt. :) Vi åkte slalom bara 1 dag, men de var för att det var jätte kallt ute och då är det ju inge roligt att åka liksom. Men den dagen vi väl åkte, så var det kul! Jag drog mig också, så båda skidorna bara for i väg och jag gjorde några kullerbytter ner för backen som också var rätt så brant. ;o Hahaha, jag lyckas då alltid! Lisa och hennes familj åker hem imorgon, så att jag kommer att lägga in några bilder nu från våran systemkamera och sen kommer det mer från deras systemkamera, så att ni vet hihi. :)

Sälen över nyår -09












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0