Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Inte 110% hela vägen...


Inlägget skrevs : 2010-01-23
Klockan : 14:18:57
Hemkommen från matchen nu. Den slutade 0-7 till Kumla. -.- Jävligt synd alltså!
I första period spelade vi as bra. Släppte bara in 1 mål. Vi var faktiskt mycket bättre än dom då & när dom kom på anfall så stoppade vi dom istället för att bara låta dom gå som vi har gjort förut.
I andra vet jag inte vad som hände. Allt bara sket sig & gick helt åt skogen. Dom fick in 5 mål då och vi var inte alls beredda på dom. Det var som att vi stod vid sidan om och bara "oj, där kommer bollen... o så rakt i mål", utan att göra nånting åt det. Det får inte hända alltså, det är verkligen farligt! Dock så var domarna sjukt jäkla dåliga alltså. Dom kunde ingenting, dömde helt fel. Vi fick inte ens gå in med kropp utan att det skulle bli en blåsning. ;s Ja, dom var absolut inge bra iaf! Men vi hade heller inte 110% hela vägen, det var lite utav problemet också. Vi ville inte riktigt, man måste vilja för att det ska funka. 3 stycken kan inte bara vilja, alla måste vilja! Jag fick hoppa av också sen i andra för jag har skadat min ljumske. Har haft ont i den i en vecka nu, så jag visste att jag kanske inte skulle kunna spela hela matchen. Men jag prövade i alla fall, men kände sen att det inte gick längre, så då hoppade jag av. :/
I tredje så fick vi tillbaka glöden & styrkan! Vi peppade varann mycket och det måste man ju göra. Det gör stort skillnad. Så om vi fortsätter med det och sen kör lite mer ego med bollen så kommer detta gå kanon bra! Men en sak som vi ska vara jätte glada & stolta över, det är att våra matcher i mål är mycket annorlunda än vad dom var förut. Förut vart det oftast över 10, nu blir det jämt under 10 & vi får oftast in några mål också. Det är super bra, tjejer! Nu tar vi nya tag & satsar på nästa match! (y'

Kommentarer
Postat av: emmalindell.´

sv; ja, jo. :)<3

2010-01-23 @ 16:08:50
URL: http://emmaliindell.blogg.se/
Postat av: jennifer

Jag är två veckor sen med svar, jag vet.. men har det lite kaos på bloggen för tillfället. hoppas allt är bra med dig :)

2010-01-23 @ 18:52:00
URL: http://jjenniferks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0