Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Jag mår bra nu!


Inlägget skrevs : 2010-01-03
Klockan : 09:42:10
Igår kväll så hade jag & Carl cam med varandra, satan vad vi schtekte ! HAHA, eller rättare sagt han. ;; Jag skrattade som bara den alltså, det var as kul. Han får mig verkligen på bra humör! Han får mig jämt glad och han får mig att förstå att jag är en guldvärd person. Tack gubben!

Hade väckarklockan på redan halv nio idag. Jag tror att jag ställde den lite för tidigt? Ska iväg sen typ halv tolv och jag ställde den så tidigt för att jag skulle hinna med att duscha, men det har jag redan gjort nu och hon är tjugo i tio. Så ja, haha. Men oftast så ställer man den för tidigt för man tror inte att man ska hinna... I varje fall gör jag det, hah! Men blir innebandy idag. Hela dagen faktiskt. :) Är nån cup typ, roligtroligt! Ska möta Josse runt halv tolv, sen blire att titta med Cilla och nån/några mer kanske, vi får väl se. :) Nås på mobilen hela dagen. Puss, hejsvejs!

Kommentarer
Postat av: cilla

sv :

haha tack :)

2010-01-03 @ 20:33:13
URL: http://hannaceciliahakanson.blogg.se/
Postat av: Louise

ahh. har du haft det bra?

2010-01-03 @ 21:05:57
URL: http://laalee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0