Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Jobbig skoldag.


Inlägget skrevs : 2010-01-27
Klockan : 17:11:48
Som rubriken. Jäkligt jobbig skoldag måste jag säga. ;o 08:10-15:30, fifan! Sista lektionen, a-tiden. Har kör där och idag var det jäkligt jobbigt att sitta still. Jag var så varm, så trött och jag ville bara uuuut! Fick sån tur va sluta en kvart tidigare, annars vet jag inte om jag hade klarat det.. Haha. ;o Inte bara den lektionen som var jobbig... Alla lektioner! Idag var det inte en skoldag för mig ivarjefall.
Nu när jag är hemma så sitter jag och lyssnar på musik. Har också kollat på One Tree Hill. (y' Nån som vet varför inte Haley & Nathans lilla son är med längre? Jag kanske typ är efter eller nåt? ;o :') Iväg på träning om ungefär en halv timma. Najjs (y' Men nu ska jag nog gå och packa och sen fortsätta med att lyssna på musik! + att få damp på Carl för att han inte svarar och för att han inte kan se mina sms :( Vi hörs senare!

Kommentarer
Postat av: Majja

Ja fy fan vad jobbig den va ;/<3

2010-01-27 @ 20:02:24
URL: http://majallarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0