Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Julia <3 Träning!


Inlägget skrevs : 2010-01-27
Klockan : 20:36:09
Har precis varit uppe och käkat, och nu sitter jag här i mitt rum och kollar på Robinson. Har inte varit så himla insatt i de, men nu är det ju final vecka, så då måste man ju ändå kolla. ;) Men skriver också blogg som ni kanske märker, haha.
På träningen förut så körde vi på mycket bra! Var dock på JT, men det gick bra ändå. (y' Nu taggar vi match på söndag. Mot Kumla igen.. Nu ska vi fanimej visa att vi kan ju mycket bättre! Hålla kvar 0-0 i första period, mindre än 7 mål ska dom få in och vi ska göra åtminstonde 2-3 mål.. Tycker jag! Hihi :) Träning & match är verkligen det bästa. Innebandy är mitt liv, också musik, men innebandy är nåt så otroligt skönt att åka iväg på. Jag älskar mitt lag, alla är så otroligt underbara. Har sagt från början av 2010 att detta ska bli vårat år, håller fortfarande kvar vid de!

Nu måste jag plugga lite också, för har spanska läxförhör imorgon.
Skriver inget mer ikväll, vi hörs imorgon!
Ha det så bra allihopa, puss på er / juliafälling

Kommentarer
Postat av: Morganirmelin

I like this site. Keep it up!

2011-08-24 @ 07:09:48
URL: http://morganirmelin.blog-howto.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0