Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Julia säger godnatt!


Inlägget skrevs : 2010-01-07
Klockan : 21:10:55
Min kväll har inte varit så märkvärdig. Bara varit hemma oså, rätt skönt faktiskt. :)
Nu sitter jag här då & ska alldeles strax stänga av för att fixa lite och sen sova. Skola imorgon då, suck. -.- Fysik som väntar en också, yes! Men vi hörs imorgon nångång. Vet inte än hur det blir med Carl, får se här vad han säger. Antingen kommer han eller så åker jag till han, eller så blir det inget. Men aja, vi får se! Godnatt på er sen när ni somnar / jjuliafälling'

Kommentarer
Postat av: Jennifer

ja, det tar ju inte lång tid att baka iallafall :)



Hej alla söta :D Nu är jag med i en tävling till. Skulle vara roligt om ni gick in och röstade på mig. Det är hela 14 finalister så tror inte jag har någon större chans denna gången. Fast det är klart jag hoppas på det bästa. Ni gör min dag alla söta! :) Tips på vad jag kan göra för er som röstar? :) Vill såklart vara snäll tillbaka! <3



Klicka in här: http://deeliiicious.blogg.se/2010/january/finalisterna-i-veckan-blogg.html#comment

& rösta på nummer 1 :) tack så jättemycket !

2010-01-08 @ 03:29:36
URL: http://jjenniferks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0