Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Kanske gårn?


Inlägget skrevs : 2010-01-09
Klockan : 19:37:26
Kom hem förut vid 17. Inne i Lindesberg förut så köpte jag ett par nya vantar och nya innebandyglasögon. Tänkte köpa en tröja också, men så blev det inte. Sen åkte vi då ut till min kusin där det väntade ett glatt födelsedagsbarn! Hihi. :) Vi lekte, fikade gott och så. Sen efter några timmar så drog vi hemåt.
Kvällen skulle egentligen ha spenderats hos Josse & Felix, men så blev det inte. :/ Vart lite strul, blev inte riktigt som dom/vi hade tänkt oss oså, så vi sa att vi tar det en annan dag istället. Så istället kanske det blir för mig att dra ner till gårn. Några kompisar skulle ner dit, men jag vet inte riktigt om jag har lust. Jag får tänka lite på saken, hih! Annars blir det la att bara vara hemma och mysa framför en film med godis eller nåt. :)
Vad ska ni hitta på nu ikväll då?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0