Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Ken Ring - Nu måste vi dra.


Inlägget skrevs : 2010-01-26
Klockan : 20:30:29
Sitter här och lyssnar på en helt sjukt bra låt! Ken Ring - Nu måste vi dra. En utav dom bästa låtarna på länge. Hörde när min bror lyssnade på den och jag tyckte att den var väldigt bra, så då sökte jag på den på min spotify och började droga den. (y' Härlig låt alltså!




Idag när vi stod och väntade på att våran lärare skulle komma till mattelektionen, så sa Charlotta "jag ska hinna först in" och då sa jag "nej, för det ska jag göra!". Så när hon kom och hade låst upp dörren, så springer jag och ska försöka ta mig in emellan henne, vagnen (med alla jobbsaker i) & dörren, men istället springer in i väggen. HAHAHHAA, alla bara garvade åt mig ju ;( Jag kan inte rå för att jag inte såg väggen liksom? Åh herregud ja. Klantigastivärlden.com? :') Nej men jag diggar mig rätt stort asså ;;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0