Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Ljumsk jäkel!


Inlägget skrevs : 2010-01-20
Klockan : 20:11:11

Var på träning för en timma sen då. Kunde inte vara med, för jag har jätte ont i min vänstra ljumske. :( Kan ju inte springa och då är det lite svårt att spela innebandy. Så jag fick vara lite tränare idag istället! Måste ta det lugnt med den så att jag kan vara med på matchen på lördag som är hemma också. (y' Spelar mot Kumla, så jag tror att vi vet om att vi kommer losa, men med mindre målskillnad iallafall kan jag lova er!

Kl 21 sen ska jag se Andra Avenyn. Förra året såg jag precis alla avsnitt, men nu har jag bara sett 3 st typ? ;o Det är ju as bra, så nu måste jag se det hihi!
Nu blir det lite mer skrivande oså, men det beror ju på också om jag har lust & vad jag gör. Nu har jag ju lust och jag gör inte speciellt mycket så. :)

Imorgon är det skridskor i skolan. HAHA, jag äger :DD Men jag är fan lite bra? :') Har sagt att iår ska jag lära mig översteg. Har kunnat de förut, för har gått på bandy & lite ishockey.. Men det har försvunnit om man kan säga så, hih :') Så nu ska jag allt klara av det! Hejsvejs :)



Kommentarer
Postat av: joachim

hejsansvejsan:) ja absolut det är bara bra med mig:) hur är det själv?

2010-01-20 @ 22:57:53
URL: http://cityboys.blogg.se/
Postat av: sofka♥

sv: okej var det kul då ?

2010-01-21 @ 11:48:16
URL: http://sofkaa.blogg.se/
Postat av: caroline '

sv : jag klippte mig ungefär så jaoooo :D

blev fett kort nu, men jag gillart.

jobbigt med långt hår nu tycker jag ;$ <3

2010-01-21 @ 17:17:56
URL: http://ensomcaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0