Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Nu är den tillbaka igen. ;)


Inlägget skrevs : 2010-01-14
Klockan : 21:00:53
Ja, min header var ju borta en stund här.. Men nu är den här igen, haha. (y' Jag tog bort den, fattade inte hur men det gjorde jag i varje fall. Men han som fixade min design förra gången fick fixa det nu också, så nu är den som sagt här igen. ;)
Nu sitter jag här och kollar på Made In Sweden, men det slutade precis, så nu blir det för mig att gå och fixa mig, sen krypa ner i sängen. Jag är ju fortfarande sjuk, så jag behöver sova tidigit ikväll. Ska gå till skolan imorgon ändå. Man missar ju så himla mycket, jag orkar inte ta igen allt sen. Men ja, jag mår ju inte jätte dåligt så jag borde ju klara det. Ska i alla fall försöka så får vi se! Vi hörs imorgon, ha det så bra. :)

Kommentarer
Postat av: j♥

sv; jag har ont i huvudet men hoppas det går över & annars går det bra.

vad har du för dig?

2010-01-14 @ 21:06:27
URL: http://batmans.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0