Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Nu taggar vi!!


Inlägget skrevs : 2010-01-23
Klockan : 10:17:20
Kl 11 ska jag vara nere vid idrottshuset för samling med innebandyn. Kl 12 börjar matchen och det är hemma. (y' Sitter här och taggar sönder nu med muuuusik! Jag är as taggad och jag hoppas verkligen att vi får in ett par bollar i målet idag. I alla fall en 4 st. (y' Vi gör vårt bästa, det är tillräckligt nog & allt man kan göra! 



Hörs senare idag, puss! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0