Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Skridskor = Ont överallt?


Inlägget skrevs : 2010-01-28
Klockan : 16:28:25
Hade skridskor idag på idrotten. Direkt på morgonen också. Åkte hela timmen idag faktiskt! Gick bara in 1 gång med Emma & Elvira och vilade lite, men det var inte länge de. ;) Körde hinderbanor, stafetter och sånt. Var riktigt roligt faktiskt! Men efteråt så hade man riktigt ont iprincip överallt. Speciellt i huvudet efter den där jäkla hjälmen! Åh, jag hatar hjälmen som gör så ont. ;o En riktig lättnad när man får ta av sig den, haha. På håltimmen så satt jag med Charlotta, Linn, Elvira & Emma. Vi filmade, tog kort, hållde på med varandras hår, busade, skrattade.. Dampade? :') Hahah, vi hade sjuuukt kul! Hoppas Linn skickar filmerna & bilderna till mig. Då kan ni nog få se några. Riktiga snygga är dom. (y' Slänger in 1 bild nu!

Har inte en susning om vad jag ska göra ikväll. Ingen träning, blir väl att plugga. Har SO/samhällskunskap som jag måste träna på tills imorgon, för då ska vi få ett test så bäst att man kan det då! Men ska kolla på Robinson såklart också, hih. :) Skriver väl sen om jag har nåt roligt att komma med! - Pusshej


Charlotta tog bilden, så hon fick inte vara med. :/

Kommentarer
Postat av: lotta

Bara för att jag inte fick vara med :O<3

2010-01-28 @ 17:27:42
Postat av: julia fälling

Svar till Lotta; Haha, ja bara för att du inte fick vara med gumman. ;) <3

2010-01-28 @ 17:46:53
URL: http://jagheterjjulia.blogg.se/
Postat av: Alexandra, KAKHUSET ♥

HIhih, cute pic :) ♥

2010-01-28 @ 18:53:04
URL: http://www.kakhusets.se
Postat av: emmalindell.'

sv; hahaha, ah! ;)<3

2010-01-28 @ 19:46:34
URL: http://emmaliindell.blogg.se/
Postat av: alexandra

Tack detsamma :) Har du haft en bra daG?

2010-01-28 @ 22:28:42
URL: http://evelinaalexandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0