Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Tagga!


Inlägget skrevs : 2010-01-16
Klockan : 12:51:30
Vid 10 imorse kom Erika & hennes mamma och hämtade mig. Erika & jag skulle ner till idrottshuset för att se match. :) Nora vann med 3-2, härligt tjejer! Stack hem sen efter den matchen. Inte gjort speciellt mycket efter de.. Bråkat lite med mamma. -.- Försökt att tagga till matchen ikväll, gick inte så bra just då när jag var sur på mamma, men jag känner att jag är taggad att ta dom nu!! Vi sa ju att detta år skulle bli vårat år, så då ska det också bli det. Första matchen för iår ska vi väl ändå kunna vinna? :) Tycker jag allt!
Kl 15 drar jag mig neråt idrottshuset igen för att se ännu en match med Emma. :) Denna gång är det killar som spelar, p94-95. Behöver nog knappast säga lycka till, för jag lovar att dom vinner.. Nästan iaf. Dom vinner ju alltid så. ;o (y' Nu ska jag nog äta nåt, för börjar känna mig lite hungrig. Vi hörs innan jag sticker iväg ikväll vid 18 för match, puss!

Kommentarer
Postat av: emmalindell.'

sv; ja, så är det ju. :p<3

2010-01-16 @ 17:16:11
URL: http://emmaliindell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0