Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Vi är roliga vi. (y'


Inlägget skrevs : 2010-01-25
Klockan : 15:00:54

Sjukt rolig skoldag idag faktiskt. Typ alla var as flumma, man kunde busa väldigt mycket! Hihih. ;$ Som vanligt så var jag på ett väldigt bra & stort bushumör. Skrattade så jag höll på att dö, gick runt & slog andra? ;o Höhö, jag är som jag är! Men när jag blir sådär överbusig, så blir jag lite si & så. :') Mattelektionen var lugnt den roligaste. Fick sms av nån som jag inte kände igen, han sa att han hette ahmed, sådär jätte glad vart jag då. :) HÖHÖHÖH. Sen var det tydligen Kevin lilla skiten som hade suttit och sms:at med mig. ;o Och jag var asseriös med allt oja, hahah han är så dum. ;( Han satt ju precis bakom mig också (vi har samma lektion). :') Han är en liten skiiiit!
Vi fick inställd tk, det var sist på dan så då kunde man gå hem, men jag Linn & Emma valde att gå till pulkabacken och åka pulka. :') HAHA, as kul seriöst! Vi filmade lite också, men det vart inte så bra, så vet inte om jag lägger ut det. ;p Men iaf så hade vi väldigt roligt! :)

Om drygt 15-20 minuter skjutsar mamma mig till sångpedagogen. Första gången idag som jag ska dit. Ska bli väldigt roligt. :) Hemma efter fyra nångång! Sen har jag ju träning ikväll, så att jag tror att jag skriver efter den... Eller kanske före, vi får se. Puss, hejsvejs!


Kommentarer
Postat av: sabina

Svar; haha det tror jag inte!

2010-01-25 @ 15:44:56
URL: http://kjellhard.blogg.se/
Postat av: Lottis

Hahahahahahahaha , Anna-Karin: Hur många procent är tre fjärdedelar ?

Julia: Mada Fucker ! :d :O

Hahahahah :D <3

2010-01-25 @ 17:05:36
Postat av: Anonym

sv: okej jo men ibland är det så.. blir oftast bra tillslut:)

2010-01-25 @ 18:27:59
Postat av: Joachim

ojojoj, den kommentaren ovan var från mig :):)

2010-01-25 @ 18:28:38
URL: http://cityboys.blogg.se/
Postat av: julia fälling

Svar till Lottis; HHAHAHHAHHAHHA, ja men alltså :') Jag ville ha lite kul ju. ;$$ <3

2010-01-25 @ 20:12:40
URL: http://jagheterjjulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0