Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Vila, vila & vila.


Inlägget skrevs : 2010-01-13
Klockan : 17:27:31
Somnade förut i soffan & sov i 2 timmar drygt. Det var rätt skönt, behövs när man inte mår bra. Jag får väl fortsätta att vila, för jag måste bli bättre! Jag vet inte riktigt hur det blir imorgon med skolan... Om jag går eller inte. Får se hur jag mår senare ikväll/imorgon bitti. Men på fredag kommer jag nog, då slutar vi tidigt också så. (y' Har väl inge roligt att säga just nu, idag kanske hah. Men nu ska jag kolla vidare på lite tv & även plugga lite som jag tyvärr måste, men det är bara att läsa en bok så inte så jobbigt. Kanske skriver nåt mer sen, men tror inte det. Ha det bra alla. :)

Kommentarer
Postat av: emmalindell.'

sv; tack julia! :)<3

2010-01-13 @ 18:56:20
URL: http://emmaliindell.blogg.se/
Postat av: olivia

tack vad gla ja blir! :D

2010-01-13 @ 20:03:25
URL: http://oliviakatarina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0