Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Galet trött denna dag!


Inlägget skrevs : 2010-07-24
Klockan : 20:03:53
Har inte gjort ett skit idag. Typ. Bara varit en sväng på stan vid lunch. Sen har jag setat hemma och umgåtts mestadels av tiden med min pappa. Som dock har varit trevligt, men man vill ju ändå ut och göra nåt ni vet. Fast jag har varit för trött för de, så skulle ändå inte ha orkat, så jag ska väl inte klaga. ;$

Om en stund när pappa har tittat klart på tv, så ska jag hyra en film där och kolla på den. Vet inte vilken film det blir än.. Kanske en wallander, eller så blir det göta kanal 3. Nån som har sett Göta kanal 3? Isånafall, är den bra? En del säger att den är hur tråkig som helst, och en del säger att den är bra.. Som dom andra typ, och dom är ju bra så att ja, hehe. Men får la se! Ha en fin kväll. :) Hörs med ett godnatt sen. P&K

Kommentarer
Postat av: Mli - Vinn Body Splash hos mig :)

okej okej :) Vad skoj !

2010-07-24 @ 20:22:20
URL: http://itsyouandme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0