Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Lista


Inlägget skrevs : 2010-07-04
Klockan : 14:39:23

Senaste

Låt du hörde: Mellony - Syn på sex , haha.

Film du såg: Pelle Svanslös. (a)

Mat du åt: makaroner med korv.

Kram: pappa tror jag.

Puss: räknas mammas pussar ? ;$ annars från ...

Känslan: känner mig rätt bra. hårt tränad!

Resa: till uppsala på innebandyläger som jag saknar såå mycket.

Glädje: mina fantastiska vänner.

Dröm: hm.. satt och tänkte på en dröm här förut, men nu har jag glömt bort den. (a)

Person du träffade: bror.

Personen du pratade i telefon med: kommer ej ihåg.

Personen du fick sms av: pappi.

Gången du åt 7-eleven korv: va? ;o

Gången du var utomhus: satt ute med datorn förut idag. :)

Gången hela din familj åt middag tillsammans: typ i julas eller nåt.

Saken du köpte: gooodis!


Allmänt

Ska bli skoj: att träffa carruten som kommer på torsdag! :D

Ska inte bli skoj att: börja skolan i augusti ? bara lite kanske.. ;)

Sparar till: en moppe tror jag nästa stora sak är!

Pålägg som gäller: skinka eller ost.

Önskar att jag var bättre på: hm.. hehe, vet faktiskt inte. (a)

Dagens dryck: juice.

Vad saknar du: jag saknar uppsala. allt & alla där.

Tre band/artister: band får bli smash into pieces. artist vet jag inte ? tycker sånt är svårt att svara på.

Vad har du gjort idag: vaknat, ätit frukost, tittat på tv, setat vid datorn, ätit lunch.

Brukar du svära mycket: joo.. -.-

Hur tidigt stiger du upp: ungefär vid kvart i sju.

På helgerna: det är olika. beror på hur sent jag har varit uppe och hur trött/bra jag har sovit. men typ 10-12.

Vad ska du göra ikväll: ska hem till pappi, sen ut och springa.

Hur många timmar sover du per natt: typ 9 eller nåt.

Vem är snyggast i världen: ingen aning, haha.

Vad är det för veckodag: söndag. helgdag dock, hih.

Bästa saken som hände mig förra sommaren: talangen 2009 tror jag.

Favoritplagg i garderoben just nu: hm.. vet inte. (a)

Längd: typ 163-164 cm.
Vikt
: vet faktiskt inte. men jag tycker inte de är så viktigt.. bara man är nöjd med hur man ser ut! sen behöver man ju inte oroa sig. :)

Byter gärna garderob med: kenza.

Byxa eller kjol: tycker inte om kjolar, så får la säga byxa.

Senast utlästa bok: kommer läsa ut en bok ikväll som heter galen i orlando.

Mitt rum kan beskrivas som: fint ? (a)

Mig själv med tre ord (just nu): varm, pigg & uttråkad.

Jag tränar: innebandy två gånger om jag hinner med, springning tre gånger & konditionsträning en gång i veckan.

Jag ville bli när jag var liten: artist har jag alltid velat bli.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0