Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Schtek


Inlägget skrevs : 2010-07-03
Klockan : 10:47:24
Godmorgon!
Nu har jag vaknat upp i min stela kropp, hehe. ;) Men stel är jag verkligen..! Mina fötter och mina ben.. Fifan, dom har tränat hårt! Och magen.. Resultatet efter all träning är rätt fin asså. ;) Haha! Nu ska jag sluta prata om de! I vilket fall så är jag rätt slut i kroppen, haha. Fast kunde gärna ha blivit mer slut för jag saknar det som fan. Vill bara tillbaka.. Till laget, till allt, till alla.. Oh. :(

Nu sitter jag och dunkar musik i vardagsrummet. ;) Ska upp och fixa mig snart för att sen dra till pappa (eller om han kommer hit) för han måste hjälpa mig med min nya mobil som har kommit nu! Åh :D Det blev en Samsung S5230.. Riktigt bra verkar den va! Men får inte igång allt så de han måste hjälpa mig med osv. Efter de så sticker jag iväg med mamma, lisa och eva och badar & solar nånstans. (y' Är så varmt ute nu så måste bara iväg och schteka! Hoppas ni får en bra dag, så hörs vi senare. P&K

Kommentarer
Postat av: soojoo!

min vecka har varit toppen :)

hur var din vecka hjärtat, roligt :)?<3

2010-07-03 @ 18:26:44
URL: http://ssofiejohanssonn.blogg.se/
Postat av: soojoo!

gud vad härligt att höra gumman :)!

vad gör du ikväll?<3 :)

2010-07-03 @ 18:50:57
URL: http://ssofiejohanssonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0