Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Sunday


Inlägget skrevs : 2010-07-04
Klockan : 11:24:24
Godmorgon! Eller godförmiddag heter det kanske nu? Jaja.
Jag kunde inte sova längre idag än jag gjorde igår, så jag gick upp vid 9 ungefär. Var så himla varmt i mitt rum så jag höll på att dö. ;o Jag fick ligga utan täcke hela natten typ, för det gick verkligen inte. Även fast jag hade mitt fönster öppet väldigt mycket.. Usch, det ska vara lagom varmt och kallt när man ska sova ju. Hehe.

Idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra.. Mamma åkte nyss iväg till ett bad med några, men jag hade ingen lust idag. Var ju där ute igår, och ah, ibland känner man inte för de helt enkelt. Emma och jag pratade om att vi skulle ses, så jag får se hur det blir med de. Annars vet jag inte vad jag ska göra.. Måste iallafall hem till pappa med min mobil, för den har redan pajat. -.- Eller typ mitt SIM-kort funkar inte i den, men det funkar i pappas mobiler oså, så det är nåt med att den nya mobilen inte får kontakt med kortet eller nåt. Så pappa ska lämna in den imorn så får jag en ny och hoppas på att den är hel och allt funkar!
Hoppas ni får en bra söndag. Hörs!



Bilder från igår, hih.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0