Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

There in my heart.


Inlägget skrevs : 2010-07-25
Klockan : 23:34:35
Hej fina vänner!
Har varit jättedålig på att blogga idag, men det beror bara på en sak, och det är att jag inte har varit hemma. Eftersom att jag har varit hos Emma sen 16 idag. Och sen när jag kom hem så skulle jag äta lite mat med mamma, och så hamnade vi framför en film på tvn också. Så därför! Men nu tänkte jag iallafall hoppa in och skriva lite. Har inte packat upp min väska än sen jag kom hit, så jag måste göra de nu, för snart somnar jag.. Och det ligger en massa annat skit på golvet också.. Ser inte så snyggt ut, hehe. Efter jag har röjt undan de, så ska jag köra lite styrka innan jag sen somnar. Ni kanske tycker att jag är helt konstig som kör styrka NU.. Kl halv tolv. Men eftersom att jag har mina dagar då jag ska köra det, så ska jag göra det. Det bara är så. Haha. Känner också att jag har blivit lite stel och "ovig" nu på sistonde, så jag tror att jag måste stretcha lite bättre, och kanske köra ett pass yoga här snart? Det är faktiskt jättebra för kroppen. Och om man är stel.

Godnatt på er alla så hörs vi imorgon!


Hihi. Det är jag och linn som är så snygga.

Kommentarer
Postat av: linneaa :D

nej kom på det och tack för att du sa det ;)

ändrade i reglerna :)

men om du skriver något har du större chans att vinna :)



men du är iaf anmäld!<3

2010-07-25 @ 23:39:02
URL: http://liinneaelisabetpyrro.blogg.se/
Postat av: jessica

fin blogg,allt bra?!:)

2010-07-25 @ 23:51:48
URL: http://jessiees.blogg.se/
Postat av: Anonym

du är så söt! :)

2010-07-27 @ 01:41:27
URL: http://ellinorjustmeandmyself.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0