Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Godmorgon kära vänner


Inlägget skrevs : 2010-06-05
Klockan : 10:57:58
Vaknade vid 10 ungefär. Helt ensam hemma.. Skönt! Pappa är och gör nåt, Gustav är på fotbollsmatch. Så det blev för mig att ta lite frukost och sätta sig framför tvn en stund. Tittade på Everwood. Tycker det är riktigt bra faktiskt! Nu sitter jag här vid min kära dator och lyssnar på musik och kollar runt lite. Ska snart fixa mig och sen dra ut på stan för att köpa namnsdagspresent åt min bror som har namnsdag imorgon. :) Har ingen aning om vad jag ska köpa.. Han ville i alla fall ha nåt väldigt snyggt! Då kan ju jag slå in mig i ett paket tänkte jag ;)? HAHA, förlåt hehe!

Har ni några planer för denna lördag då?
Hörs senare, kram!

Kommentarer
Postat av: Anonym

härligt;D<3

2010-06-05 @ 11:19:32
URL: http://hhaws.blogg.se/
Postat av: hawzhin

ska nog fira syrran, hon tar studenten ;D sj då ? :) <3

2010-06-05 @ 11:37:31
URL: http://hhaws.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0