Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Godmorgon


Inlägget skrevs : 2010-06-03
Klockan : 07:55:14
Alldeles straxt ska jag fixa min lugg och sen dra ner till skolan. Börjar tjugo över idag för att vi har idrott som första lektion. Blir mycket övande till body&brain i skolan idag också, men det behövs! Det kommer bli kanon när vi väl står där känner jag på mig. Slutar 15:15, och sticker hem direkt så ni hör av mig igen då.
Ha en jätte bra dag! Puss på er. :)


Kommentarer
Postat av: Mikaela

as söt!

2010-06-03 @ 17:44:33
URL: http://mikaelakung.blogg.se/
Postat av: Anonym

söt du är! :)

2010-06-03 @ 18:06:54
URL: http://hhaws.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0