Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Hot


Inlägget skrevs : 2010-06-24
Klockan : 16:50:10

Hejhallå!
Försäljningen utav jordgubbar gick bra idag. När jag slutade vid 14 så var det bara typ 17 liter kvar.. Inga backar med nåt i, utan bara de på bordet, så det gick fort idag. Men var lite såhär konkurans mellan mig och dom andra som står lite längre bort på samma gata, och det blev lite skit oså, men tror att det löste sig iallafall.. Jag kan ju inte göra nåt mer än att göra mitt jobb och stå där och sälja slut på gubbarna. Så det där brydde jag mig inte så mycket om! Får ägarna ta hand om. När jag slutade så gick jag runt lite på stan ett tag. Så himla skönt väder! Oh, såå varmt. :) Sen tog jag cykeln och cyklade hem. Har inte gjort så mycket nu hemma.. Hjälpt mamma att städa lite oså. Om drygt 1-2 timmar så ska jag ge mig ut och springa min lilla runda. Kanske kör lite längre denna gång för att öka på lite.. Jag får se eftersom det är rätt så varmt ute fortfarande.
Hörs senare när jag har lite mer "skrivglädje". Puss!


Kommentarer
Postat av: moa

Nu har jag Rea shoppat lite söta och bra grejer :) Vad tycker om dem? :D

2010-06-24 @ 17:30:03
URL: http://livetommoa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0