Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

If you will, you can do it.


Inlägget skrevs : 2010-06-20
Klockan : 21:16:33
Nu sitter jag här i soffan nyduschad nästan och dricker jättevarm vattenchoklad. Har även ätit en liten kaka med vaniljsås, mums. Brazilien-Elfenbenskusten spelar just nu på tv. Brazilien gjorde för en stund sen 1-0, kanon! Matchen är bra, intressant att titta på, så inte bara det ena laget är helt överlägset som det ibland kan vara, och då är det ju inge roligt liksom. Så en bra match hittills!

Gick bra för mig att springa förut. Sprang drygt en kvart, inte så jättelångt, men kände ändå att det var bra och att jag ökade på mitt tempo denna gång vilket också är bra. Ni kanske har märkt att jag har ute och springer rätt mycket och så, och det är ju för att jag vill vara i bra form. Jag har alltid tränat nåt genom mina år. Började simma när jag var drygt 3-4 år, och sen simmade jag tills jag var 11 år tror jag ? Och jag tävlingssimmade då också. Simma är en sport som ger mycket bra träning för hela kroppen. Det är tungt, det är de, men väldigt bra.
Sen har jag spelat fotboll i sammanlagt 4 år tror jag det är, och jag älskar verkligen fotboll. Att spela tycker jag dock kanske inte är lika roligt, men att titta på fotboll är grymt! Men innebandyn kom sen och jag ville/vill satsa mer på den även fast jag har haft tankar om att börja spela fotboll igen, så tror jag inte att jag kan göra det. Dock för att jag ska börja dansa troligtvis till hösten också. Det blir lite mycket då.. Så ahu.

Om ni vill ut och röra på er.. Springa, gå, gymma, simma.. Ja, vad det nu är! Men har lite svårt med att komma ut "när det väl gäller" och sen fortsätta hålla på, så börja gå ut och gå först. Med dig själv, din mamma/pappa/bror/syster, eller med kompisar. Sen när du känner att du har fått in de, så börja springa då. Sen fortsätter du så regelbundet som kan vara svårt, men försök att göra det lika många gånger som du har gjort det tidigare eller vad man ska säga.. Ni förstår ? Nu när jag har kört ett tag, så kör jag regelbundet. Ingen tvekan om att jag ska ut och springa när jag ska det liksom. Så blir det tillslut. Hih, lite tips bara! :)

Kommentarer
Postat av: Elin

De två första meningarna fick mig att typ dregla här. hahah, så sugen!



Svar: Ohja:D Fast faktiskt en hel del som kommenterat och trott att vi är tsm, haha:D

2010-06-20 @ 21:29:12
URL: http://lundbergelin.blogg.se/
Postat av: D A N I E L A ♥

- inget speciellt faktiskt, dudå?:)

2010-06-20 @ 22:01:57
URL: http://danielas.se
Postat av: M A L I N H E

SVAR. jadå, det är bra, med dig då? :)

2010-06-20 @ 22:04:15
URL: http://malinhee.blogg.se/
Postat av: amanda

sv: åh ja, det får du gärna göra om du vill! :D

hon som skulle hjälpa mej typ dissa , haha xd<3

2010-06-20 @ 22:05:31
URL: http://amandawir.blogg.se/
Postat av: amanda

sv: ja det skulle vara jätte gulligt :)

2010-06-20 @ 23:02:01
URL: http://amandawir.blogg.se/
Postat av: amanda

<3

2010-06-20 @ 23:02:08
URL: http://amandawir.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0