Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Jobbig, men rolig dag!


Inlägget skrevs : 2010-06-01
Klockan : 15:55:14
Hejsan allihopa!
Vilken dag i skolan säger jag bara. Gud så mycket det har varit.. Och jobbigt, men som rubriken lyder så har det även varit väldigt roligt. Vi har haft kulturdag på min skola, och jag är med i kören och det är ju kultur, så jag har sjungit tre gånger samma saker för publik under hela dagen. Så har alltså inte haft några lektioner alls, vilket var asskönt! Har haft mycket raster.. Det gillas! (y' Men nu är jag verkligen helt slut.. Jätte trött. Vill bara lägga mig i sängen och sova, men jag ska ut på ballkongen och sola! Bara inte solen går i moln snart ?! Ser lite ut som de faktiskt.. Men är ju skönt ändå så. :) Vädret är toppen! Får se om jag orkar mig ut och springa sen.. Tror i alla fall att jag ska bada. Måste jag göra nu när det är så varmt! :) Men vi får se hur det blir med springningen.
Men nu så kom Elvira upp till mig, så jag ska dra mig! Vi hörs senare, kram! :)

Kommentarer
Postat av: soojoo!

hihi, vi får hoppas på det bästa :)

hur mår du idag gumman :)?<3

2010-06-01 @ 16:01:39
URL: http://ssofiejohanssonn.blogg.se/
Postat av: eliise

sola!? vi har regn.. och har haft det hela helgen? :( :(:(:(:( orättvist! :(

2010-06-01 @ 17:11:04
URL: http://eliisesvensson.blogg.se/
Postat av: eliise

orättvist :(

2010-06-01 @ 17:42:09
URL: http://eliisesvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0