Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Fredag, & hemma idag med.


Inlägget skrevs : 2010-03-12
Klockan : 10:10:13
Vaknade imorse och mådde inte bra då. Hade ont i mitt ena öra då också, usch. Så jag stannade hemma idag med. Är ju en kulturnatt imorgon, men jag kommer tyvärr inte att vara med på den, för jag har inte övat nåt med kören och jag ska/skulle sjunga duett med en också, och vi har bara övat 1 gång, så nje. :/ Väldigt synd tycker jag! Men jag går dit och tittar lite iallafall. Men det som känns bra idag, det är ju att det är fredag & det betyder HELG! Så otroligt skönt. Vet inte hur min helg kommer att se ut. Vi får se vad jag gör ikväll för nåt. :)

Nu ska jag titta lite på tv, ta något att äta & bara slappa!
Vi hörs senare. Puss på er, hejhej. :)

Kommentarer
Postat av: daaniela

- ah:)

2010-03-12 @ 10:32:17
URL: http://danielas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0