Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Gårdagens kväll. :)


Inlägget skrevs : 2010-03-26
Klockan : 14:31:50
Hejhallå.
Nu tänkte jag ta & berätta om min kväll igår som jag inte hann med när jag kom hem då.
Åkte in med Lisa till Örebro vid 17. Gick direkt till Najz Prajz (en affär alltså), där Magnus Wiedeskog & Timo befanns sig! Vi skulle alltså titta på dom. :) Magnus är ju bara så söt! Åh, helt galet. Timo är jävligt fylld med glädje. Det smittar kan jag säga! Ujuj, mycket härligt. Timo var lite försenad, så han började inte spela förens 18:30. Men innan dess så var ju Magnus, och han tycker jag faktiskt är bättre än Timo. På ett sätt i alla fall. Lisa tog autograf av han och tog kort med han också. Fotograf faktiskt jag. (y' Men det var väldigt trevligt! Lisa som frågade om jag ville hänga med in då, annars skulle jag aldrig ha åkt in, haha så tack vännen!

Nu är jag hemma från skolan, & det är HELG! Så jävla bra.
Dagen flöt på bra. Helt okej skoldag. :)
Drar iväg på kör vid 17, sen vet jag inte vad som händer ikväll. Jag får se vad kvällen bjuder på!
Kanske blir att bara vara hemma och mysa med min lilla mamma ? :) Var faktiskt länge sen de!
Men aja, det visar sig.
Nu ska jag käka något tror jag. Hade bra, hejsvejs!


Mina finfina tjejor!
& eftersom att jag inte fick vara med på nån bild, så fick ivf min rumpis de :')
(Ser ut som att jag har string dock, HAHA men föfan!)

Kommentarer
Postat av: maja

haha åh vad GULLIGA bilder :) och din rump bild som jag tog, till på köpet är medJulia, ujuj ;) <3

2010-03-26 @ 20:08:33
URL: http://majallarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0