Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Kör ett litet test!


Inlägget skrevs : 2010-03-24
Klockan : 17:28:09
Vilken svordom använder du mest? Vet inte, haha. Typ fan & helvete kan det bli rätt mycket av ibland. (a)
Vilken tid är din väckarklocka inställd på? 6:30 oftast.
Var köper du dina matvaror ifrån? Där mamma/pappa köper dom.
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? Nja, vet inte riktigt faktiskt. Älskar att vara med på bilder, dock så beror det på hur jag ser ut just då, så kanske då skulle jag ha valt att tagit den. ;)
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? Skulle åka utomlands med min mamma/pappa & bror!
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan? Hemlighet och hemlighet vet jag inte om det var/är, men nåt som typ bara jag vet. Än så länge i alla fall.
När var senast någon stötte på dig? HAHA, Oscar stöter på mig varenda dag i skolan. ;s Nejmen, typ för lite mer än 1 vecka sen när lilla Carlis var här. (a) ;)
Vad åt du till middag senast? Mackor.
Kan du vissla? Japp!
Tittade du på tecknat när du var liten? Nja, ibland. Hatade/Hatar tecknat så.
Äger du några popband t-shirts? Nej, jag gjorde.
När flög du senast? När vi flög till Malta för typ 3 år sedan.
Pratar du några andra språk? Nej. Eller i skolan engelska & spanska. (y'
Har du gråtit offentligt? Yees.
Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar? Vill ha hål i naveln, men min mamma tycker det är fult, så lite svårt att övertala henne. "/
Vad har du med dig in på bion? Antingen chips/godis/dricka eller inget.
Vad har du för väder? Snö ute, vindstilla, rätt skönt oså.
Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet? Har inte börjat gymnasiet än. :')
När sov du senast på golvet? Vet inte, kommer inte ihåg..
Vilken är din favorit drink? Haha, jadu... ;)
Gillar du din boendesituation? Nej, helt klart inte! :(
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? Typ 9-10. Helst längre, men oftast 9-10.
Är dina dagar fullbokade och stressiga? Ibland så.
Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna? Nja... Jag pratar ju rätt så mycket och skrattar. Tillsagd blir jag, men det brukar gå rätt bra. ;)
Hur gammal blir du nästa födelsedag? 14. (y)
Tror du på liv på andra planeter? Nej.
Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? "Julia, nu kämpar du & inte ger upp! Tänk på det positiva (för oftast finns det nåt), och tänk framåt". Typ de.
Skulle du någonsin hoppa fallskärm? Ja, fy va kul! :D
Tycker du om att krama folk? Såklart. :)
Äger du en digitalkamera? Yes!
Vilka kändisar har du blivit jämförd med? Har för mig att det var nån, men kommer inte ihåg. :')
Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det? Nja, beror väl på oså.
Får du dåligt samvete efter du ätit kött? Nej? Haha.
Är du mörkrädd? Yes, lite. Mycket ibland oså.
Tre saker du alltid har med dig? Mobilen, busskort & nycklarna. (:

Kommentarer
Postat av: alvaaa

när fyller du år? :)



sv: härligt!

2010-03-24 @ 17:38:05
URL: http://alltidalva.blogg.se/
Postat av: alvaaa

okej, jag vill också fylla år på sommaren! :)

2010-03-24 @ 18:00:18
URL: http://alltidalva.blogg.se/
Postat av: alvaaa

okej, jag vill också fylla år på sommaren! :)

2010-03-24 @ 18:00:18
URL: http://alltidalva.blogg.se/
Postat av: therese

hej!

jag är med i en tävling hos http://fatmas.blogg.se/

skulle bli sjukt glad om du röstade på mig ;)

Nummer 9

2010-03-24 @ 19:20:11
URL: http://theresedahlstromsblogg.blogg.se/
Postat av: mathilda

jodå det är bra med mig också :D

2010-03-24 @ 20:00:03
URL: http://mathildaamelin.blogg.se/
Postat av: B E T T Y - Beroendeframkallande

Rolig lista:D

2010-03-24 @ 20:03:59
URL: http://bettyjohansson.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv; tack, ja jag vet! Tänkte att du kunde få göra en vårdesign till mig sen längre fram om du har lust :D <3

2010-03-24 @ 20:17:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0