Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Mina tjejer!


Inlägget skrevs : 2010-03-04
Klockan : 19:51:11
Skolan idag var rätt lugn & skön. Dock så var jag & väldigt många andra lite trötta och så, men vi klarade oss igenom hela dagen utan att somna, haha. :) Gick bra på spanska provet tyckte jag! Var lite svårt, men jag svarade på allt & jag vet bara att jag missade lite saker/ord, men jag kommer iallafall få g så då är jag nöjd! Efter skolan blev det att hänga med Linn hem till Charlotta. Ujuj, undra om det finns några som kan skratta lika mycket som vi gör tillsammans ? Jag tror inte de va! Vi har så sjukt kul tillsammans. Vi gör inte speciellt mycket, men bara att vara med varandra och ja, skratta & prata är ju fan livet. Ni är bäst, jag älskar mina tjejer!


<3!

Nu är jag hemma. Har precis gjort makaroner! Super bra gjort utav mig. ;) Brukar inte "kunna" göra sånt, men föfan det kommer! Haha. Så nu ska jag upp och käka för nu har mamma & broder kommit hem. :)
Sen vet jag inte om jag skriver nåt mer, för jag ska duscha & plugga. Så tror detta blir det enda för idag!
Vi hörs imorgon då det är fredag, puss!

Kommentarer
Postat av: Runa

Hej allt bra :)?

2010-03-04 @ 23:55:35
URL: http://runizen.blogg.se/
Postat av: Elin

ja!=)

men ibland hatar jag att bara slappa, jag vill ha någonting att göra oftast, men det händer inte så ofta :P

2010-03-04 @ 23:59:32
URL: http://lillpluppen.blogg.se/
Postat av: Anonym

om du gillar mode, skönhet, smink, musik,tips och maaasssa sånt. och att läsa om allt!



Så har jag ett tips till dej. Kolla min blogg. Och detta säger jag inte bara för att reklamera. Jag tror du skulle tycka det vore kul!(:

2010-03-05 @ 08:55:50
URL: http://fannyhilding.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0