Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Solen är här! Ett plus.


Inlägget skrevs : 2010-03-02
Klockan : 16:26:56
Skolan idag gick väl bra. På b-tiden imorse så fick Staffan ett larm (han jobbar som brandman, har chour (stav?) ), så han fick åka iväg & vi blev ensamma!! Hahah, blev mycket stoj och så då kan jag ju säga. Killarna hoppade på varann.. Dom kände friheten utan lärare helt enkelt. :) Han har även jag i engelska, och den lektionen är efter b-tiden, men då var han inte tillbaka, men istället så fick vi gå hem till en lärares hus och typ räkna hur många "snöskottare" hon hade, och sen säga det till henne så att hon skulle veta att vi hade gått till. Ha ha, väldigt kul. -.- Så vi fick ju inte inställd, hatar lärare ibland!! Men nog talat om de!

Nu är jag hemma. :) Sitter och tittar på tv, tar det lugnt oså. Tänkte om en stund gå ner och träna lite stryka oså. Sen får vi väl se vad jag tar & gör. Vet en sak som jag måste göra, och det är att plugga.. Såklart.
Vi hörs senare!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det händer då alltid nåt spännande när jag inte är i skola! :O :( <3

2010-03-02 @ 17:00:03
URL: http://majallarsson.blogg.se/
Postat av: D E N I S E

sv: haha ja verkligen!!:)

2010-03-02 @ 17:55:16
URL: http://denisebjrk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0