Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Svaren - Frågestunden.


Inlägget skrevs : 2010-03-12
Klockan : 11:35:57

Favorit mat? - Lasagne har jag alltid älskat!
Favorit låt? - Just nu är det Anna Bergendahl - This Is My Life. Fy så bra den är!
Favorit serie? - Just nu är det nog Dating In The Dark. Tycker det är mycket roligt & spännande. Skulle faktiskt kunna tänka mig själv att göra det, hihi.
Favorit film? - Den där frågan tycker jag är jätte svår! Har alltid haft svårt att svara på den, & det har jag även nu. Jag vet inte.

Pojkvän? - Typ, ja. :') Känns lite kul att säga "typ", men det är så det är iaf! Haha, ni kommer nog så småningom att märka hur det ligger till sen.
Går du på nån sport? - Japp, på innebandy. Har gått på många andra också! Fotboll, simning, ute bandy & tennis (lite).
Var bor du? - Jag bor i Nora. Ligger 3 mil norr om Örebro.
Hur gammal är du? - Jag är 13 år. Fyller 14 om 5 månader 1 vecka & 6 dagar. :)

Om en kompis frågar dej är jag ful? Och tycker hon är det vad tycker du är bäst att säga att hon är fin men ljuga för henne eller säga sanningen men göra henne besviken? :) - Det där var en liten klurig fråga, men bra. Jag tror att jag skulle säga att hon är fin även fast jag kanske inte tycker att hon är jätte, jätte fin. Men jag tänker också såhär, att alla ser ut på sitt sätt & alla är fina som dom är. Alla har rätt till att höra att dom är fina, för alla är ju det. Man är fin på sitt sätt som sagt. :)

Vad fick dig att börja blogga? - Jag tror det var att jag läste andras bloggar, och sen blev jag själv intresserad av att skapa en egen och skriva om mig och mitt liv. :)
Har du någongång haft tanken om att sluta? - Nej, jag tror jag aldrig har haft riktigt tanken på att helt sluta. Såklart har jag haft att jag ska ta en liten paus, och det har jag även gjort engång. Men inte att jag skulle sluta helt.
Tre saker du inte kan leva utan? - Datorn, musiken & mina underbara vänner!
Hur ser en perfekt dag ut för dig? - En dag då jag är på mitt bästa humör. Glad, sprallig, positiv osv! Kanske då nåt roligt ska hända också. Nåt som man har längtat efter... Då är det en perfekt dag tycker jag. :)

Hur länge har du bloggat? - Jadu, jag vet faktiskt inte? Tror i ungefär 2 år eller nåt. Har haft 3 olika bloggar tror jag det är, så lite svårt att komma ihåg. Men jag tror att det är 2 år eller nåt.

Hur gammal är du? - Jag är 13 år, fyller 14 snart.
Vilket stjärntecken? - Jungfru.
Tror du på ödet eller något annat? - Ödet tror jag.
Vilken linje går du/vilken linje tänker du söka? - Jag tänker söka estet - inriktning på musik.
Vad har du för framtidsplaner? - Jag ska gå ut skolan (ta studenten alltså), sen har jag tänkt att flytta till Stockholm (musikstaden) och bilda min framtid som artist. Jag vill inte jobba utomlands, jag vill vara kvar här i Sverige och bli en stor artist!
Har du varit riktigt kär nångång? - Ja, 2 gånger (tror jag).
Har du blivit sårad? - Det har jag verkligen blivit.
Har du någon fobi? - Har många fobier! En utav dom är blod, och en annan utav dom är att se saker ligga kvar på folks mattallrikar och ja, usch hehe!

Vad har du för relatjoner med dom som komenterar? Kan det hända att du får dumma komentarer ibland.. om du får det, hur hanterar du det då? <3 - Om jag skulle få nån dum kommentar nångång, som jag förut har fått, så struntar jag mest i det/dom. Det är inget viktigt att lägga energi på. Det är så himla onödigt, och så otroligt omoget utav dom att hålla på så. Det är bara för att folk är avundsjuka.

Träffas nån dag? :) <3 - Såklart vi kan det, Lisa! :)

Favoritköp senaste månaden? - Jadu, jag har faktiskt ingen aning! Kanske mina diamantörhängen. :)

Vilka bloggar läser du helst? - Jag läser mina vänners bloggar. Sen tycker jag även om Kenzas blogg. Den är mycket bra. :)

Vilket är ditt favoritdjur? :) - Katt.
Glass/Godis? - Godis.
Höhö, gillar du MalmöFF? - Haha, faktiskt så hejade jag på dom när jag var lite mindre. ;) Men nu vet jag inte riktigt... ;)

Har du någon pojkvän? - Den frågan har jag redan svarat på. ;) Haha, men jag svarar på den igen! Man kan väl säga att jag 'typ' har en pojkvän. Vi är inte helt tillsammans än oså, men du/ni kommer nog så småningom märka hur det ligger till sen!
Vilken linje går du/tänker du gå? - Har svarat på den med, men jag svarar gärna på den igen haha. Jag ska gå estet - inriktning på musik. Om jag nu kommer in, men det tror & hoppas jag ju på! :)

Varför började du blogga? - Jag började blogga för jag tyckte att jag skulle börja skriva lite om vem jag är, hur mitt liv ser ut osv. Jag blev intresserad när jag läste andra kompisars bloggar, så jag var ju bara tvungen att börja själv hihi!

Vart handlar du dina kläder? - Mest på ginatricot & bikbok. Gillar många affärer, men blir mest på dom.
Hur lång är du? - Jag är ca. 1,63.
När fyller du år? - Den 25 augusti.
Hur många syskon haru? - Jag har en tvillingbror.
Vilket är ditt favoritgodis? - Lakritz! Har alltid varit & kommer alltid att vara.
Prenumererar du på någon tidning? - Nej, det gör jag inte.
Vad är ditt drömjobb? - Sångerska, en berömd artist!

Favorit blogg? - Har ingen favorit blogg precis, men jag älskar att läsa mina vänners & sen Kenzas!

Så, tack för alla fina frågor & hoppas att ni tycker att ni har fått bra svar på dom! Kram på er :)


Kommentarer
Postat av: neli

Hej söt :)

Ooh va tråkigt att du har ont i halsen, stackare :( Hoppas att det har gått över till idag :)



Jo tack, det är bara bra med mig. Härligt med fredag och helg :D ♥♥

KRAM söt ♥

2010-03-12 @ 12:40:13
URL: http://nelilicious.blogg.se/
Postat av: neli

Ja, men det är klart du ska vara hemma och vila dig hihi :) Det är ju jätteviktigt när man är förkyld! Så det är bra att du stannade hemma hihi. Hoppas att du kryar på dig :)



Nej i helgen ska jag inte göra så mycket. Idag ska jag bara ta det lugnt med pojkvännen, sen imorgon är det födelsedagsfest så det blir kul :) Och sen söndag kanske det blir lite plugg :) Annars, inget speciellt hihi.

KRAM ♥

2010-03-12 @ 13:22:35
URL: http://nelilicious.blogg.se/
Postat av: emmalindell.'

sv; haha, nej skoja ju bara lite med dig :D fast det visste du ju redan. ;pp

men du var ju inte alls i skolan? ;o<3

2010-03-12 @ 14:09:14
URL: http://emmaliindell.blogg.se/
Postat av: emmalindell.'

sv; Ja, det var ju kanske lite onödigt om du skulle ha gått dig om du ändå inte måde helt hundra oså skulle ni ju bara sjunga hela dagen. Men du ska vara med imorgon va? :)<3

2010-03-12 @ 14:25:32
URL: http://emmaliindell.blogg.se/
Postat av: RTP

svar; tack!

2010-03-12 @ 15:07:00
URL: http://rtp.blogg.se/
Postat av: D A N I E L A ♥

- eftersom jag inte är helt kry än blir det bara slappa:)själv?

2010-03-12 @ 15:42:19
URL: http://danielas.se
Postat av: lydia

SV; tack så mycket ! (:

Din var väldigt ren och fräsch, det gillar jag :)

2010-03-12 @ 15:51:32
URL: http://absolutlydia.blogg.se/
Postat av: emmalindell.'

sv; okej, nej kanske är bäst och låta bli. Men jag ska dit iaf, så du är ju inte ensam om du kommer. ;p<3

2010-03-12 @ 15:55:41
URL: http://emmaliindell.blogg.se/
Postat av: LOWA

SV: jag svarar på kommentarer och ska snart fara ut ocg grilla.

Ska du hitta på något roligt ikväll? :)

2010-03-12 @ 16:07:16
URL: http://musiklowa.blogg.se/
Postat av: emmalindell.'

sv; ah. ;)

ska du göra idag då? :)<3

2010-03-12 @ 16:08:07
URL: http://emmaliindell.blogg.se/
Postat av: Amanda

sv: jadå:p sov underbart:D

2010-03-12 @ 16:15:20
URL: http://amandaspang.blogg.se/
Postat av: D A N I E L A ♥

- aha okej;) hur gammal e du ?

2010-03-12 @ 16:19:10
URL: http://danielas.se
Postat av: CLIP

Vad roligt att läsa!:)

2010-03-17 @ 18:17:52
URL: http://clip.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0